بیت کوئین بهترین ومطمئن ترین راه کسب درامد اینترنتی

بهترین ومطمئن ترین فرصت کسب درامد از اینترنت بدون یک ریال سرمایه گذاری با سایتهای بیت کوئین

بیت کوئین بهترین ومطمئن ترین راه کسب درامد اینترنتی

بهترین ومطمئن ترین فرصت کسب درامد از اینترنت بدون یک ریال سرمایه گذاری با سایتهای بیت کوئین

سایت خود را در سامانه افزایش بازدید و بهبود حرفه ای رتبه الکسا ثبت کنید


سلام
از شما دعوت می شود که سایت خود را در سامانه افزایش بازدید و بهبود حرفه ای رتبه الکسا ثبت کنید. سایت شما به بازدیدکنندگان زیادی نشان داده می شود و همچنین به زودی شاهد بهبود رنک سایت خود خواهید بود و موجب افزایش بازدید و اعتبار و در نتیجه افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود.

برای ثبت نام به این لینک (http//irbazdid.com/?reffer=jehanbazar) مراجعه نمایید. یا اینجا کلیک کنید

با سپاس فراوان



معرفی پول مجازی بیت کوین (BitCoin):


معرفی پول مجازی بیت کوین (BitCoin):

 بیت کوین یک پول دیجیتال، یک قرارداد و یک برنامه فعال است.

بیت کوین با ارزش ترین پول جهان
ویژگیهای بیت کوین:

* تراکنش های فوری نقطه به نقطه (بدون واسطه)

* پرداخت های جهانی

*کارمزد عملیات کم یا صفر

* و بسیار بیش از این!

امکان تبادل این پول با دیگر ارزها وجود دارد و فروشگاه هایی وجود دارند که مستقیما در ازای دریافت بیت کوین کالا می فروشند.

روش های بدست آوردن بیت کوین:

1- استخراج – mining

2- خرید آن با استفاده از پول فیزیکی – Exchange

3- درآمد قطره ای در ازای مشاهده تبلیغات و… – faucet

4- بازی ها و غیره

برای شروع با بیت کوین ، باید شماره حساب داشته باشید.

برای اینکار ابتدا به سایت blockchain برید و با کلیک روی ceate my free wallet حساب خود رو ایجاد کنید.

بعد از ثبت نام این سایت به شما یه شماره حساب یا Bitcoin Address را می دهد.

دقت کنید شماره حساب بیت کوین همواره با عدد 1 شروع می شود.

مثال:

1PrtHh53pR5AMogKLmzXbMZTmfDJCDnzo5

حتما Bitcoin Address و Identifier خود رو جایی یاداشت کنید چون که تمام دارایی شما در این کیف پول است وباید مراقب باشید که فراموش نشن.

در حال حاضر ارزش هر بیت کوین بالای 700 دلار می باشد.

 

بیت کوین با ارزش ترین پول جهان

بیت کوین برای افراد


بیت کوین برای افراد

بیت کوین آسان ترین راه برای تبادل پول با کم ترین هزینه است.

Iconپرداخت ها از طریق تلفن همراه آسان شده است

بیت کوین بر روی تلفن همراه این امکان را به شما می دهد تا با دو مرحله ساده اسکن-و-پرداخت ، عملیات پرداخت را انجام دهید. نیازی به کشیدن کارت ، وارد کردن PIN ، یا امضای چیزی ندارید و تمام چیزی که برای دریافت پرداخت های بیت کوین نیاز دارید نشان دادن کد QR در نرم افزار کیف پول بیت کوین خود و اجازه اسکن تلفن همراه شما توسط دوستتان، یا تماس دو تلفن همراه با یکدیگر می باشد (از طریق تکنولوژی رادیویی NFC).

Iconتراکنش های امن

تراکنش های بیت کوین با رمز نگاری درجه نظامی ایمن شده است. هیچ کس نمی تواند پرداختی از سمت شما انجام دهد یا بدون داشتن یک کپی از کیف پول شما پولتان را برداشت کند. پس تا زمانی که قدم های لازم برای محافظت از کیف پولتان را برداشته اید، بیت کوین سطح محافظت بسیار خوبی در برابر انواع مختلف کلاه برداری ارائه می دهد.

Iconهر کجا، هر زمانی کار می کند

درست مانند ایمیل ، شما نیازی به اجبار خانوادیتان برای استفاده از همان نرم افزار یا همان سرویس دهنده خاص ندارید. فقط اجازه دهید آن ها با نرم افزار یا سرویس دهنده مورد علاقیشان کار کنند. هیچ مشکلی نیست ؛ آن ها همگی با یکدیگر سازگارند چون همه از یک تکنولوژی باز استفاده می کنند. شبکه بیت کوین هیچ وقت نمی خوابد، حتی در روزهای تعطیل!

Iconپرداخت های سریع بین المللی

بیت کوین می تواند از آفریقا به کانادا در عرض 10 دقیقه منتقل شود. بانکی وجود ندارد که پردازش را کند نماید ، سطح هزینه های ظالمانه ، یا متوقف شدن انتقال وجود ندارند. شما می توانید به همسایگان خود همان گونه پرداخت کنید که به یکی از اقوام خود در یک کشور دیگر پرداخت می نمایید.

Iconاستفاده تقریباً رایگان

بیت کوین به شما اجازه می دهد که پرداخت های خود را رایگان ارسال و دریافت کنید.به جز برای موارد خاص مثلاً پرداخت های خیلی خیلی کوچک، هزینه اجرایی وجود ندارد. با این حال شما می توانید مقدار هزینه کمی را داوطلبانه برای بالا بردن اولویت تراکنش خود و جهت پاداش به گردانندگان شبکه بیت کوین انتخاب کرده و بپردازید.

Iconپرداخت های آنلاین شبه ناشناس

پرداخت به صورت ناشناس بخشی از زندگی روزمره ما می باشد - بیشتر خرید های زندگی واقعی ما بدون نیاز به ارائه مدرک شناسایی مناسب انجام می شود. حالا بیت کوین همین آزادی را به دنیای آنلاین معرفی کرده است. این به شما امکان خرید سرویس یا پرداخت کمک های مالی بدون عذاب عبور از زیر اشعه x را می دهد. با این حال ، باید در نظر داشته باشید ناشناس بودن به طور کامل تلاش های ویژه ای نیاز دارد.

بیت کوین، پول تازه ای که قرار است جایگزین یورو شود


بیت کوین، پول تازه ای که قرار است جایگزین یورو شود
چندی است که یک واحد پولی جدید به نام «بیت کوین»[Bitcoin]  به فهرست پول‌های جهان افزوده شده است. وجه تمایز اصلی این پول جدید مجازی بودن آن است، امتیازی که به «بیت کوین» این قدرت را بخشیده که با پس زدن ساختارهای مالی سنتی موجود، در بسیاری از موارد جایگزینی واقعی برای واحدهای پولی قدرتمندی مانند پوند استرلینگ، دلار و یورو به شمار رود.

جاناتان هریسون، یکی از کسانی که با علاقه به خرید و فروش «بیت کوین» مشغول است، می‌گوید: «واحدهای پولِ رمزی، انقلابی را در عرصه اقتصاد جهانی رقم خواهند زد، این پدیده جدید کنترل دولت‌ها بر عرضه پول، و قدرت ناشی از آن، را از میان خواهد برداشت.»

داستان «بیت کوین» با کش و قوس‌های فراوانی همراه بوده است. ماجرا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد، زمانی که یک هکر با نام مستعار «ساتوشی ناکاموتو» ایده این واحد پولی را برای نخستین بار ارائه داد. در همین حال، در بازی رایانه‌ای «زندگی دوم» انواع دیگری نیز از پول‌های دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته بودند: ای-گولد، لایت کوین، ریپل و لیندن دلار چند نمونه از این پول‌های مجازی به شمار می‌روند. اما هیچ یک از این نام‌ها به اندازه بیت کوین توجه‌ها را به خود جلب نکردند. بیت کوین را می‌توان به صورت مستقیم در بعضی جا‌ها خرج کرد یا با دیگر انواع واحدهای پولی معاوضه کرد.

هم اکنون هکرهای سراسر دنیا نرم‌افزار متن-بازی که به بیت کوین موجودیت بخشیده را مورد حمایت قرار داده‌اند. برخلاف دیگر انواع واحدهای پولی، بیت کوین بدون وجود بانکی مرکزی عمل می‌کند و در نتیجه کسی نمی‌تواند ارزش آن را با چاپ اسکناس اضافه در شرایط سختی دست‌کاری کند.

از این سو، آن چه بار دیگر نام بیت کوین را این روز‌ها بر سر زبان‌ها انداخته، بحران اقتصادی در کشور قبرس بوده است. جف برویک، یک کارآفرین اینترنتی، در نظر دارد ظرف چند هفته پیش رو، نخستین دستگاه خود‌پرداز بیت کوین را در قبرس راه‌اندازی کند.

اما نحوه کار بیت کوین چگونه است؟

پاسخ سؤال بالا ساده‌تر از آنی است که بسیاری تصور می‌کنند، مبلغ ثابت ۲۱ میلیون بیت کوین به تدریج تا سال ۲۰۳۰ میلادی آزاد، یا در اصطلاح «استخراج» خواهد شد. هر یک از این بیت کوین‌ها یک رمز عددی منحصر به فرد داشته که می‌تواند به شکل سکه‌ای با ابعاد سکه ۲ پنسی بریتانیا و منقش به یک شماره هولوگرام ضرب شود.Blockchain. info  و Localbitcoins. com دو سایت معروفی هستند که این سکه‌ها را خرید و فروش می‌کنند.

جالب آن که ارزش برابری بیت کوین در برابر دیگر واحدهای پولی رو به افزایش بوده است. در ماه ژوئیه ۲۰۱۰ هر بیت کوین ۳ پنی ارزش داشت و هم اینک هر بیت کوین به مبلغ ۶۴ پوند به فروش می‌رود. جهشی که این واحد پولی دیجیتال را در صدر واحدهای پولی دارای بیشترین رشد قرار داده است. افزون بر آن، بازار خرید و فروش بیت کوین از مرز یک میلیارد دلار آمریکا نیز گذشته و در حال حاضر ارزش آن از پول ۲۰ کشور جهان، از جمله جزایر سیشل، لیبریا و گامبیا فرا‌تر رفته است.

امیر تاکی یکی از کسانی است که در عرضه بیت کوین دست‌اندرکار بوده، و البته با فروش موجودی بیت کوین‌های خود در زمان ارزانی مبلغ ۵۰۰ هزار دلار ضرر نیز کرده است. با وجود این، این برنامه‌نویس ۲۵ ساله، با خوش‌بینی درباره نگاهش به آینده بیت کوین می‌گوید: «۵۰۰ هزار دلار فقط به اندازه روبه‌راه کردن یک زندگی کافی است.»

وی در ادامه توضیح می‌دهد: «ماه سپتامبر پیش، حساب‌های بانکی مرا بستند و نامم وارد فهرست سیاه شده بود. از آن موقع زندگیم به بیت کوین وابسته بوده و بدون این که از رد و بدل پول یا خدمات بانکی استفاده کنم دور دنیا سفر می‌کنم.»

امیر تاکی تأکید می‌کند: «بیت کوین واحد پولیِ مقاومت است، بازارهای خودمانی مردمی و نه شرکت‌ها. یعنی بازار آزاد جهانی واقعی.»

در مقابل کسانی مانند مکس کایزر، خبرنگار امور مالی و تجاری، می‌گویند که بیت کوین در ‌‌نهایت کنترل دولت‌ها بر اقتصادهای ملی را از بین خواهد برد و افراد جامعه هم خواهند توانست خارج از سامانه‌های مالیاتی و مالی متعارف زندگی کنند. بانک‌ها بسته خواهند شد و در یک جامعه سرمایه‌داری که هر چیزی قیمتی دارد، بهای مقاومت می‌تواند [تا این حد] بالا باشد. این خبرنگار حوزه امور مالی پیش‌بینی می‌کند: «افرادی که ضرر بسیاری از ناحیه بیت کوین متوجه آنهاست، دولت‌ها و مؤسسات مالی علیه این واحد پولی جدید خواهند ایستاد، چرا که بیت کوین ریشه قدرت چنین ساختارهایی را هدف قرار داده است.»
منبع: روزنامه ایندی پندنت

اموزش افتتاح حساب پرفکت مانی


آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی وبسایتی برای ارائه خدمات بانکی در فضای مجازی میباشد که از سال 2007 شروع به کار کرده است.

و با 2 واحد پول معتبر و در سطح بین المللی خدمات رسانی میکند واحد های مانند دلار و یورو که پس از افتتاح حساب بیشتر با

امکانت آشنا خواهید شد.

ورود به سایت پرفکت مانی



 

 

پس از ورود به سایت از منوی بالای سایت برو روی signup کلیک کنید . 


1- در این قسمت یک اسم برای حسابتان تعیین کنید.

2- نام خود را وارد کنید.

3- شهر محل سکونت خود را وارد کنید.

4- آدرس محل سکونتتان را درست وارد کنید.

5- کشوری که در حال حاظر در آنجا سکونت میکنید  را از لیست انتخاب کنید.

6- یک سوال امنیتی انتخاب و یک جواب برای خود انتخاب کنید.

7- کد پستی را وارد کنید

8- آدرس ایمیل معتبر وا رد کنید.

9- شماره تلفن خود را به درستی وارد کنید.

10- نوع حساب را Personal انتخاب کنید.

11- رمز عبور خود را قوی انتخاب کنید.

12- تکرار رمز عبور

13- شماره درون تصویر را وارد کنید.

14- گزینه I agree with terms and conditions را تیک بزنید.

سپس بر روی Register کلیک کنید.

 

ثبت نام شما پایان یافت و صاحب یک حساب پرفکت مانی شدید.

 پرفکت مانی شماره ورود به حساب را به ایمیلتان ارسال کرده است، با استفاده از آن وارد حسابتان شوید.

توضیح قسمت های مهم حساب پرفکت مانی:

Send Money: برای انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی

Statement: صورتحساب شما

History: آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای

Settings: تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی

Logout: (خروج از حساب) برای امنیّت بیشتر آخر کارتان بر روی Logout کلیک کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی در این وبسایت انجام میشود 
به صفحه ی اصلی سایت مراجعه کنید.


پرفکت مانی برای آیفون برنامه ارائه داده است. 
برای دانلود و توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید. 

دانلود نرم افزار

خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل با بیت کوین !


سایت travelforcoin این امکان را فراهم کرده است که شما با بیت کوین بلیت هواپیما تهیه کنید و حتی هتل هم رزرو کنید.
این سایت با برخی شرکت های مسافربری و هتل داری قرار داد بسته است .
که کار سفر شما را راحت کند.
ادرس سایت : www.travelforcoins.com

ارزش پول دیجیتال بیت کویین


ارزش بیت کوین هر لحظه در حال تغییر است و دائماً رو به افزایش است. در حال حاضر هر بیت کوین معادل 1043 دلار است و ارزش لحظه ای آن را اینجا می توانید مشاهده کنید