بیت کوئین بهترین ومطمئن ترین راه کسب درامد اینترنتی

بهترین ومطمئن ترین فرصت کسب درامد از اینترنت بدون یک ریال سرمایه گذاری با سایتهای بیت کوئین

بیت کوئین بهترین ومطمئن ترین راه کسب درامد اینترنتی

بهترین ومطمئن ترین فرصت کسب درامد از اینترنت بدون یک ریال سرمایه گذاری با سایتهای بیت کوئین

بیت کوین برای افراد


بیت کوین برای افراد

بیت کوین آسان ترین راه برای تبادل پول با کم ترین هزینه است.

Iconپرداخت ها از طریق تلفن همراه آسان شده است

بیت کوین بر روی تلفن همراه این امکان را به شما می دهد تا با دو مرحله ساده اسکن-و-پرداخت ، عملیات پرداخت را انجام دهید. نیازی به کشیدن کارت ، وارد کردن PIN ، یا امضای چیزی ندارید و تمام چیزی که برای دریافت پرداخت های بیت کوین نیاز دارید نشان دادن کد QR در نرم افزار کیف پول بیت کوین خود و اجازه اسکن تلفن همراه شما توسط دوستتان، یا تماس دو تلفن همراه با یکدیگر می باشد (از طریق تکنولوژی رادیویی NFC).

Iconتراکنش های امن

تراکنش های بیت کوین با رمز نگاری درجه نظامی ایمن شده است. هیچ کس نمی تواند پرداختی از سمت شما انجام دهد یا بدون داشتن یک کپی از کیف پول شما پولتان را برداشت کند. پس تا زمانی که قدم های لازم برای محافظت از کیف پولتان را برداشته اید، بیت کوین سطح محافظت بسیار خوبی در برابر انواع مختلف کلاه برداری ارائه می دهد.

Iconهر کجا، هر زمانی کار می کند

درست مانند ایمیل ، شما نیازی به اجبار خانوادیتان برای استفاده از همان نرم افزار یا همان سرویس دهنده خاص ندارید. فقط اجازه دهید آن ها با نرم افزار یا سرویس دهنده مورد علاقیشان کار کنند. هیچ مشکلی نیست ؛ آن ها همگی با یکدیگر سازگارند چون همه از یک تکنولوژی باز استفاده می کنند. شبکه بیت کوین هیچ وقت نمی خوابد، حتی در روزهای تعطیل!

Iconپرداخت های سریع بین المللی

بیت کوین می تواند از آفریقا به کانادا در عرض 10 دقیقه منتقل شود. بانکی وجود ندارد که پردازش را کند نماید ، سطح هزینه های ظالمانه ، یا متوقف شدن انتقال وجود ندارند. شما می توانید به همسایگان خود همان گونه پرداخت کنید که به یکی از اقوام خود در یک کشور دیگر پرداخت می نمایید.

Iconاستفاده تقریباً رایگان

بیت کوین به شما اجازه می دهد که پرداخت های خود را رایگان ارسال و دریافت کنید.به جز برای موارد خاص مثلاً پرداخت های خیلی خیلی کوچک، هزینه اجرایی وجود ندارد. با این حال شما می توانید مقدار هزینه کمی را داوطلبانه برای بالا بردن اولویت تراکنش خود و جهت پاداش به گردانندگان شبکه بیت کوین انتخاب کرده و بپردازید.

Iconپرداخت های آنلاین شبه ناشناس

پرداخت به صورت ناشناس بخشی از زندگی روزمره ما می باشد - بیشتر خرید های زندگی واقعی ما بدون نیاز به ارائه مدرک شناسایی مناسب انجام می شود. حالا بیت کوین همین آزادی را به دنیای آنلاین معرفی کرده است. این به شما امکان خرید سرویس یا پرداخت کمک های مالی بدون عذاب عبور از زیر اشعه x را می دهد. با این حال ، باید در نظر داشته باشید ناشناس بودن به طور کامل تلاش های ویژه ای نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد